Alla utlottningar

1/3 2024

Vinnare i bonuslotteri februari

Kerstin och Ingulf Krause är vinnare i Norrtälje Konstförenings bonuslotteri för februari månad.

19/1 2024

Vinnare bonuslotteri januari

Irja Bolinder är vinnare i Norrtälje Konstförenings bonuslotteri för januari månad.

1/1 2024

Bonuslotteri 2024

Som medlem deltar du automatiskt i utlottningen om du betalat in din medlemsavgift.

20/10 2023

Stora konstlotteriet 2023

Inköpsnämnden har slutfört årets konstinköp! Verken som lottats ut bland våra medlemmar i stora konstlotteriet finns presenterade här på hemsidan.

9/10 2023

Bonusvinnare september

September månads vinnare i Norrtälje Konstförenings bonuslotteri är Hans Rudberg.

1/6 2023

Bonusvinnare juni

Juni månads vinnare i Norrtälje Konstförenings bonuslotteri är Christina Forsberg och hon valde en tavla av Gunilla Runsten.

22/5 2023

Bonusvinnare maj

Maj månads vinnare i Norrtälje Konstförenings bonuslotteri är Birgitta Ekstam. Hon valde en etsning av Conny Berglund. Conny är konstnär och driver Ramverkstan och Galleri Ekman i Norrtälje
Grattis Birgitta!

1/5 2023

Bonusvinnare april

April månads vinnare i Norrtälje Konstförenings bonuslotteri är Pia Rosén. Hon valde ett silversmycke av Ami Stål.

3/4 2023

Bonuslotteri mars

Gunvor Hjalmarsson är månadens vinnare i Norrtälje Konstförenings bonuslotteri.

1/2 2023

Bonuslotteri februari

Februari månads vinnare i konstföreningens bonuslotteri är Anne-Marie Teeling.

1/1 2023

Bonuslotteri januari

Januari månads vinnare i bonuslotteiet är Britt Eriksson som valde en etsning av konstnären Conny Berglund som driver Galleri Ekman och Ramverkstan i Norrtälje. Grattis!

29/12 2022

Bonuslotteri december

December månads vinnare i bonuslotteiet är Ulf Svensson Frostner och han valde en affisch efter en målning som Johnny Grandet gjorde i samband med att Norrtälje Konstförening firade 50 år. Grattis Ulf!

10/10 2022

Stora konstlotteriet

14 konstverk lottas ut från medlemsregistret och årets vinster finns utställda mellan den 10 - 28 oktober i Roslagens Sparbanks skyltfönster i Norrtälje stad.

1/9 2022

Bonuslotteri september

Grattis till vår medlem Eva Ekman som vann september månads bonuslotteri!
Eva valde en tavla av Renée Davidsson.

1/8 2022

Bonuslotteri augusti

Airi Öhman var vinnare i konstföreningens bonuslotteri i augusti och hon valde en tavla av Gunilla Runsten.

Grattis!

1/6 2022

Bonuslotteri juni

Grattis till vår medlem Jan Lindström som vann juni månads bonuslotteri! Jan valde ett halssmycke av Ulla Edenmark.

1/5 2022

Bonuslotteri maj

Maj månads vinnare i Norrtälje Konstförenings bonuslotteri är Gun Claesson. Vi gratulerar! Hon valde ett silversmycke av Ami Stål.

1/4 2022

Bonuslotteri april

Grattis till Anette Werlevik Lundberg - vinnare av april månads bonuslotteri! Anette valde "Yxlans mermaid" - En skulptur i paverpol av Anneli Lindberg.

1/2 2022

Bonuslotteri februari

Eva Rogeland var vinnare i Norrtälje konstförenings bonuslotteriet i februari och valde en skål av keramikern Anne Andersson.
Varmt grattis Eva!

1/1 2022

Bonuslotteri januari

Månadens vinnare i Norrtälje konstförenings bonuslotteri heter Lena McBride och hon valde en stenskulptur av Nils Anundsson.
Grattis Lena!!